Mituri false despre alimentele permise şi interzise înainte şi după antrenament!

 

Cu toții cunoaștem rolul Fitnessului în viața noastră. Chiar dacă îți faci abonament la sală și ai un program perfect pentru a-ți atinge scopul (slăbire, îngrășare, acumulare de masă musculară), există un element cheie care poate face diferența între succes și insucces: Nutriția.

 

Alături de Fitness, Nutriția are o importanță colosală pentru obținerea unui corp sănătos. Partea rea este că internetul este plin de regimuri alimentare mai mult sau mai puțin sănătoase, care promit multe rezultate, însă oferă extrem de puține. Partea bună este că orice regim bazat pe echilibru Nutrițional și pe Fitness, poate aduce la remodelarea siluetei și la îmbunătățirea sănătății.
 

Mitul 1 – pentru a arde mai multe grăsimi nu mâncăm nimic înainte de antrenament- FALS

 

Dacă nu mâncăm nimic şi mergem la antrenament, corpul nu va face decât să înceapă să se auto-canibalizeze, adică, îşi sacrifică propria masă musculară pentru a o transforma în glicogen, sursa principală de energie a corpului. Obligatoriu, cu 2-3 ore înainte de sport e bine să consumi alimente care să conțină atât proteine, cât și carbohidrați. Proteinele sunt cele care îți ajută muschii să se desfășoare bine în timpul antrenamentului, în timp ce carbohidrații sunt cei care oferă energie.

 

O alimentație corectă înainte de orice antrenament poate sa fie reprezentată din cereale integrale, orez,  legume verzi, carne de pui sau de curcan, chiar și carne de vită.

Sunt de evitat mesele foarte grele, bogate în grăsimi, deoarece, se digeră greu și nu fac altceva decât să te stoarcă de energie. De asemenea, evită dulciurile. Carbohidrații simpli din zahar, fac același lucru: te epuizează de energie.

 

Mitul 2 -  pentru a avea mai multă energie în timpul antrenamentului trebuie să mănânci un baton sau un fruct- FALS

 

Antrenamentul nu trebuie să dureze mai mult de o oră, astfel, masa consumată înainte e mai mult decât suficientă pentru a ne asigura energia necesară pentru a-l duce până la capăt.
În schimb, lichidele sunt vitale pe parcursul antrenamentului!

 

Mitul 3 - nu trebuie să mâncăm nimic după antrenament ca să nu punem la loc caloriile arse cu greu la sală – FALS

Perioada pe care trebuie să o lași între antrenament și următoarea masă este de o oră. După antrenament este recomandat consumul de legume sau carne slabă de pui sau de pește. Consumul de fructe este și el bun, însă este bine să te asiguri că sunt fructe care au un conținut mai mare de glucoză decât de fructoză. Bananele și strugurii sunt fructe perfecte pentru gustarea luată după antrenament.

 

Cum te alimentezi atunci când nu ai antrenamente:

 
În zilele fără antrenament, alimentația este la fel de importantă. Obișnuiește-te să consumi, în fiecare dimineață, alimente bogate în carbohidrați, pentru a avea energie pentru întreaga zi.

 

În ceea ce privește alimentele interzise, există câteva reguli simple:

  1. Nu mânca alimente bogate în zahăr procesat !( ciocolată, croisante, bomboane și prăjituri, toate sunt interzise);

  2. Nu mânca prăjeli;

  3. Nu bea sucuri carbogazoase;

  4. Evită mezelurile și alimentele procesate.

 

Ține minte! Atât timp cât alimentele pe care le vei consuma vor fi naturale, Fitness-ul și alimentația îți vor oferi un corp perfect. În caz contrar, riști să fii predispusă la apariția unor boli și inestetică corporală.

 

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri
Please reload

Urmăreşti-ne