Exerciții efective pentru picioare tonifiate și suple!

 

Pentru multe dintre femei zona picioarelor este o zonă problematică.  Aceasta vine ca o consecință a unui stil de viață sedentar (ore întregi de stat pe scaun la birou), a unei alimentații haotice (nerespectarea meselor principale ale zilei), fie că este vorba pur și simplu de construcția corpului.

 

Picioarele frumoase sunt cartela de vizită pentru orice femeie, în mod special când sunt puse în evidență de eleganța unor accesorii precum pantofii cu toc, fustele sau rochiile, care sunt atât de populare în sezonul estival. De aceea, este important ca pe lângă o dietă echilibrată, să includem în programul nostru zilnic și câteva exerciții dedicate exclusiv mușchilor picioarelor.

Îți propun o serie de exerciții benefice care te vor ajuta să-ți tonifiezi picioarele și să le oferi un aspect de invidiat:


1. Podul combinat

 

 

2. Genuflexiune cu greutate în mâini

 

 

 

3. Mersul pe vârfuri

 

 4. Genuflexiune pe un picior

 

5. Aplecare în față

 

 

6. Podul

 

 

7. Mersul pe jos

 

 

8. Ridicări pe vârfuri stând pe stepper

 

 

9. Fandare cu greutăți în mâini

 

 

10. Ridicarea piciorului în lateral

 

 

11. Ridicarea piciorului în spate

 

 

Pentru rezultate cât mai bune, execută fiecare mișcare fără pauză, de fiecare data când ai timp liber, și încheie exercițiile cu 15-20 de minute de activitate cardio.

 

Noi deja am început antrenamentele, tu ce mai aștepți?...

 

 

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri
Please reload

Urmăreşti-ne