Slăbești eficient și plăcut doar mergând zilnic pe jos!

 

Dacă nicidecum nu te-ai hotărât să mergi la sala de Fitness, află că mersul pe jos te poate ajuta în procesul de slăbire! Beneficiile acestuia sunt extraordinare, printre care reducerea riscului de cancer (în special de colon), de osteoporoză, și de boli cardiovasculare, îndepărtarea stresului, a oboselii, și întărirea sistemului imunitar. Află că speranța de viață a persoanelor care merg pe jos zilnic este, în medie, cu 1.5 ani mai mare decât a celor cu un stil de viață sedentar.

 

Mai mult, mersul pe jos este o activitate care, spre deosebire de jogging, nu presupune o presiune mare asupra articulațiilor, ceea ce îl face ideal pentru persoanele în vârstă, pentru cele care suferă de dureri articulare sau pentru cele care încearcă să facă o trecere de la un stil de viață monoton și lent la unul activ.

 

Mersul pe jos lucrează grupe mari de mușchi, precum cvadricepsi, hamstring, gluteali, chiar și cei abdominali, ceea ce conduce la ameliorarea circulației și oxigenării organismului, îmbunătățirea sănătății sistemului osos și reducerea riscului de obezitate sau diabet.

Unii specialişti susțin că este nevoie de 20.000 de paşi efectuați pentru a avea rezultate, în timp ce alţii confirmă că acest lucru ţine de greutatea fiecăreia dintre noi.

                                                  

Și da, această formă de mișcare te poate ajuta să scapi ușor de kilogramele care te deranjează, dar cel mai bine este să mergi la pas rapid pentru a spori eficacitatea.

 

Câteva sfaturi de care să te conduci atunci când vrei să slăbești doar mergând pe jos:

 

 

  • Această formă de mișcare te ajută să slăbești fără prea mult stress și efort;

  • Alimentația. Este cunoscut faptul că sportul și alimentația sănătoasă merg în aceeași direcție. Astfel, trebuie să fii foarte atentă la ceea ce mănânci, deoarece, dacă vei merge cu o felie de pizza în mână, cu siguranță nu vei slăbi;

  • Intensitatea. O plimbare prin cartier sau prin parc este mult mai bună decât statul în fața calculatorului sau a televizorului. Este recomandat să mergi într-un ritm normal, timp de 50 de minute, în acest mod vei reuși să arzi în medie 500 calorii;

  • Fiecare pas contează. Profită de timpul frumos de afară și mergi mai mult pe jos, indiferent dacă este o zi de muncă sau de weekend;

  • Încearcă să te ridici mai des de la birou si să faci puțină mișcare;

  • Mergi la cumpărături; 

  • Parchează mașina mai departe de locul unde vrei să ajungi sau coboară din autobuz cu o stație mai devreme; 

  • Mergi pe jos ori de câte ori ai distanțe mici de parcurs;

  • Folosește mai des scările și evită să folosești liftul

    În fond, aceasta este cea mai ușoară metodă pentru remodelarea siluetei. Nu ai nevoie de echipament special, te poți bucura de timpul frumos și aerul curat de afară, vei scăpa cu ușurință de stres și kilogramele în plus.

 

 

 

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri