Sfaturi utile care te vor ajuta să slăbești mai rapid în timp ce practici fitness-ul!

Fitness-ul este principalul aliat al unui corp suplu şi tonifiat, însă, cu toate acestea, unele obiceiuri nesănătoase sabotează antrenamentele epuizante, iar rezultatele sunt departe de cele aşteptate.

 

Mergi la sală și îți dorești rezultate maxime într-un interval scurt de timp? Pe lângă un regim alimentar echilibrat și mișcare zilnică, trebuie să ții cont de sfaturile instructorilor!

 

 

Exerciții diferite în fiecare zi

Dacă faci aceleaşi exerciţii în fiecare zi corpul tău se va obişnui şi nu vei mai pierde din greutate. Pentru a evita lucru este indicat să: schimbi ordinea exerciţiilor şi să adaugi unele noi.

Antrenamentul pe intervale
Încearcă antrenamentul pe intervale şi vei avea rezultate mult mai bune. Poţi începe prin a combina intervale de 30 de secunde de activitate intensă, cu 30 de secunde de pauză. Astfel pulsul tău va creşte şi metabolismul se va intensifica, favorizând arderea grăsimilor.

 

Evită pauzele prea lungi

Scopul tău principal este să arzi cât mai multe calorii în timpul unui antrenament, aşa că pulsul trebuie să se menţină la un nivel destul de ridicat. Încearcă să eviţi pauzele foarte lungi, chiar dacă la început ţi se pare extrem de greu.

 

Antrenează-te şi în aer liber

Corpul tau va fi nevoit să se adapteze noului mediu şi implicit vei arde mai multe calorii. Un astfel de antrenament solicită grupe musculare importante, ceea ce va face din sesiunea de mişcare o adevărată provocare.

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri