Lucruri esențiale pentru a păstra elasticitatea și frumusețea pielii în timpul perioadei de slăbit!

 

Se poate întâmpla ca atunci când slăbești brusc sau când scapi de un număr mai mare de kilograme să rămâi cu o piele fără tonus, care nu arată deloc bine. De regulă, în astfel de cazuri păstrarea elasticității și frumuseții pielii nu este o sarcină dintre cele mai ușoare. Însă cu ajutorul câtorva mici secrete, acest lucru este realizabil.

 

1. Mănâncă corect! Este important să știi că există alimente care îmbunătățesc elasticitatea pielii, în special cele bogate în proteine: brânză, legumele, tofu, nucile, semințele. Acestea ajută la formarea colagenului și a elastinei, deci nu le ocoli!

 

2. Faceți fitness! 15-20 de minute pe zi este un minimum obligatoriu pentru persoanele care vor să slăbească. Dacă mergeți la sală, aveți nevoie de 3 antrenamente complete pe săptămână. Un aspect-cheie: antrenamentele trebuie să fie regulate. Dacă faceți fitness 10 zile la rând, apoi nu faceți nimic până la sfârșitul lunii, nu veți simți nici un efect. Antrenamentele ajută la intensificarea metabolismului și la menținerea tonusului.

 

3. Menține-te hidratată. Apa este importantă, deoarece, ajută tesuturile să-și mențină hidratarea și, deci, elasticitatea. Deshidratarea va duce la uscarea pielii și la un aspect lăsat, ridat și îmbătrânit. Consumă cei doi litri de apă pe zi și mănâncă fructe și legume cu un conținut ridicat de apă.

 

4. Mergeți la masaj

Masajul întregului corp îmbunătățește circulația sângelui și drenajul limfei, sporind, astfel, saturația sângelui cu oxigen. Procedura activizează arderea metabolică a celulelor adipoase și îmbunătățește structura pielii. Numărul de ședințe se stabilește în mod individual.

 

5. Scrub cu cafea

Pregătiți acasă scrub din cafea, miere și sare de mare. Îl puteți folosi de 1-2 ori pe săptămână, pe pielea bine încălzită. În restul zilelor faceți masaj cu buretele timp de 5-10 minute, acordând o atenție sporită zonelor cu probleme.

 

6. Mergeți la saună

Cel puțin o dată pe săptămână. Sauna stimulează circulația sângelui, ajutând la eliminarea lichidului în exces din organism și la intensificarea procesului de disociere a lipidelor. Variațiile de temperatură au un bun efect de tonifiere, redând elasticitatea pielii. Ca alternativă puteți face dușuri contrastante.

 

7. Nu excludeți grăsimile din meniu

Grăsimile sunt un important „material de construcție” pentru organism (componentele de bază ale membranelor celulare). Ele au funcții de protecție, reglare și hrănire. Lipidele înmoaie și fac mai elastic stratul superior al pielii, lipsit de vase sangvine. Dacă meniul este sărac în grăsimi, pielea își pierde elasticitatea și începe să se descuameze. Trebuie să consumați obligatoriu produse bogate în Omega-3: pește gras, avocado, nuci, uleiuri vegetale.

 

 

 

 

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri