Idei de gustări sănătoase pentru birou sau călătorii!

 

Gustările dintre mesele principale sunt foarte importante în alimentație al unei persoane, deoarece ajută la menținerea senzației de sațietate și la prevenirea acumulării kilogramelor în plus.

Însă gustarea nu înseamnă un baton cu ciocolată sau o pungă cu chipsuri, ci alimente bine alese care să alunge senzația de foame fără a aduce la pachet multe calorii goale și substanțe care îți fac rău, cum este zahărul sau grăsimile.

Fructele, legumele și cerealele integrale sunt, în schimb, variante de preferat atunci când vrei să iei o gustare, pentru că au multe vitamine, minerale, fibre, carbohidrați și nutrienți care aduc organismului energia de care ai nevoie. 

 

Ți-am pregătit mai jos o listă cu gustări sănătoase , ușor de purtat în bagaj, la birou sau unde ai merge:

 

1. Nuci. Sunt foarte bogate în antioxidanți și în acizi grași omega-3. Combină o mână de nuci cu un fruct ori cu câteva feliuțe de brânză. Gustarea aceasta este foarte sățioasă și nu dăunează siluetei.
 

2. Mere. Când simți că-ți este foarte foame, dar nu ai timp să mănânci, consumă un măr. Este gustos și, în plus, te ajută să scapi de kilogramele nedorite.
 

3. Iaurt grecesc cu fructe. Conține mai multe proteine decât iaurtul obișnuit și este delicios în combinație cu fructele de pădure.
 

4. Portocala cu migdale. Portocala conține multă vitamina C, substanța de care organismul are mare nevoie, iar migdalele crude conțin proteine, acizi grași benefici pentru organism și sunt bogate și în fibre.
 

5. Brânza de casă degresată și ananas. Brânza îți oferă aportul de calciu necesar, iar ananasul dulce vine la pachet cu multe vitamine.
 

6. Morcovi si hummus. Cele două alimente se completează de minune, gustul este delicios și, în plus, gustarea conține puține calorii.
 

7. Măr cu unt de arahide. Aceasta este una dintre cele mai populare combinații când vine vorba de gustări sănătoase. Taie un măr pe jumatate și unge-l pe fiecare parte cu o linguriță de unt de arahide. Gustos, rapid și fără griji.
 

8. Banane. Ca gustare, poți consuma o banană. Îți va ține de foame și îți va alimenta organismul cu potasiul atât de benefic pentru musculatură.
 

9. O felie de pâine prăjită cu ricotta. Fibre, proteine și calciu – rețeta ideală pentru o gustare rapidă.
 

10. Biscuiți din făină integrală. Combină cinci-șase biscuiți din făină integrală cu un ciorchine de struguri.
 

11. Ciocolata neagră. Alege, de pe raftul magazinului, o ciocolată cu peste 70% cacao. Mănâncă 2-3 pătrățele și sigur te vei simți mai bine.
 

12. Cereale integrale. Nu-ți recomandăm batoanele de cereale pentru că acelea au, în general, un adaos mare de zahăr. Cu toate acestea, poți opta pentru o pungă cu cereale integrale.
 

13. Salata de spanac. Cumpără o pungă de spanac tânăr de la supermarket și adaugă puțină sare și puțin ulei de măsline. Consumă salată cu o felie de pâine integrală.

 

 

 

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri