Ce trebuie să consumi la micul dejun dacă vrei să scapi de kilogramele în plus!

 

Faptul că mănânci la micul dejun deja te poate ajuta să slăbești. Știi de ce? Fiindcă prima masă a zilei pune metabolismul în mișcare și îl face să ardă mai multe calorii. Desigur că dacă micul tău dejun se rezumă la un croissant și o cafea, teoria pică! E important să știi și ce să mănânci ca să slăbești!
 

Păstrează micul dejun echilibrat
Un mic dejun care te ajută să slăbești este un mic dejun la care mănânci proteine, fructe și carohidrați proveniți din cereale integrale. Este combinația perfectă ca să te saturi bine dimineața și să nu-ți mai fie foame câteva ore bune;

Bea ceai verde în loc de cafea
Ceaiul verde are puteri uimitoare când vine vorba despre slăbit! Cercetătorii au descoperit că persoanele care fac sport și beau ceai verde pierd de două ori mai mult în greutate decât cei care nu consumă această băutură. Una dintre componentele ceaiului verde, numită epigallocatechin gallate, este responsabilă pentru accelerarea procesului de slăbire. Alte studii spun că ceaiul verde poate crește și viteza cu care corpul arde calorii!

Fă omleta doar cu legume!
Omleta nu e interzisă la micul dejun dacă vrei să slăbești! Cu o condiție: să fie cât mai sănătos preparată! Folosește foarte puțin ulei și combin-o doar cu legume: ardei gras, dovlecel, roșii, ciuperci, ceapă. Dacă te tentează bacon-ul, dă-l deoparte fiindcă îngrașă și nici nu e sănătos! Servește omleta cu o salată și încearcă să nu mănânci mai mult de o felie de pâine integrală!​

 

Grapefruit
Pe lângă faptul că e delicios, grapefruit-ul conține foarte multe vitamine, așa că dacă îl consumi cu regularitate, te poți bucura de o viață sănătoasă;

 

Iaurt 
Din zecile de sortimente de iaurt, alege-le pe cele care au un conținut redus de grăsime. Cumpără mai multe atunci când mergi la supermarket și asigură-te că ai în permanență frigiderul aprovizionat cu iaurt. Acasă, pe drum sau la muncă, iaurtul e un aliment perfect pentru a fi consumat dimineața. Iar combinat cu fructe proaspete este un adevărat deliciu;

 

Cereale integrale

Cerealele îți oferă senzația că ești sătulă, așa că nu le evita la micul dejun. Ai grijă totuși să le alegi pe cele care conțin cel mai puțin zahăr. Dacă trebuie să pleci în grabă de acasă și nu ai timp să îți pregătești un mic dejun ca la carte, cerealele integrale te scot din încurcătură. Scutești timpul de preparare și sunt și foarte sățioase;

 

Bananele
Pline de vitamine și de potasiu și în plus, țin și foarte bine de foame. Le poți mânca simple sau combinate cu iaurt sau cereale.

 

Începe ziua corect, cu cea mai importantă masă - micul dejun!

➡ www.queenfitness.md/body-reform ( Program Profesional de Slăbit Sănătos )


Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri