10 Beneficii ale Fitnessului care te va motiva să te apuci de el!

August 15, 2016

 

 

Să faci fitness la ziua de azi nu este o modă, un trend, dar este o necesitate fiziologică! Ne aflăm din ce în ce mai mult timp la birou, avem din ce în ce mai puțin contact cu aerul curat și cu mișcarea. În acest caz, îți recomand să găsești o oră pe zi, care să ți-o dedici în întregime, să faci mișcare și să te bucuri de toate beneficiile pe care le are sportul asupra minții, corpului și a stării tale de spirit. 

 

Vezi care sunt beneficiile uimitoare ale fitnessului: 


Inimă sănătoasă
Efortul fizic de intensitate medie, pe termen lung, oferă protecție inimii și plămînilor, reducînd tensiunea arterială și îmbunătățînd circulația sanguină, obținînd rezistență cardiovasculară.

 

Piele elastică
E de așteptat ca fitnessul să te ajute să ai o piele fermă, fină, fără celulită, însă face chiar mai mult: curăță pielea din interior, oferindu-i un aspect proaspăt, revigorat. Explicația e simplă: mișcarea solicită și stimulează toate celulele din organism, sporindu-le capacitatea de regenerare. Efectele apar dacă faci sport suficient de intens încît să transpiri ușor: pentru asta, ai nevoie de cel puțin 20 minute de mișcare non-stop, precum ar fi stepul aerobic. Transpirația conține o enzimă capabilă să lupte cu bacteriile de la suprafața pielii, reducînd riscul de eczeme și alte iritații cutanate.

 

Imunitate 100%
Mișcarea ajută sistemul imunitar să elimine toxinele și să rămînă în formă. Fitnessul are asupra imunității cam același efect precum o cură sănătoasă cu fructe, legume sau plante. Persoanele care fac exerciții de cinci ori pe săptămînă se îmbolnavesc mai rar, chiar și în perioadele cu epidemii gripale, iar cînd contractează totuși o răceală, simptomele sunt mai blînde și durează puțin.

 

Spate relaxat
Durerile de spate sunt comune, mai ales dacă ai trecut de prima tinerețe, fiind cauzate, în mare parte, de pozițiile defectuoase și de stilul de viață sedentar. Mișcarea aduce multe beneficii coloanei vertebrale și sistemului osos în general, așa că nu uita să faci pauze o dată la fiecare 20 de minute ca să-ți îndrepți spatele.

 

Creier mai activ, fără risc de demență
Stresul și sarcinile de zi cu zi obosesc creierul și-i încetinesc agilitatea. În decursul anilor, studiile au arătat că, dacă ești mai activ mintea-ți va funcționa mai bine și vei avea mai multă energie. În plus, va scădea riscul să dezvolți demența. Cele mai indicate clase de fitness sunt cele de dans (Step Coregrafic, Zumba, Kangoo Jumps, Jumping), pentru că cer o memorie bună și concentrare și sunt de ajutor pentru persoanele cu risc pentru Alzheimer.

 

Reduce stresul, riscul de depresie și anxietate

După ce faci fitness, te simți plină de energie și în formă. Acest lucru se datorează endorfinelor eliberate în momentul mișcării, care te fac să te simți bine și relaxată. Sportul influentează nivelul de serotonină, ajutîndu-te să ai o stare de spirit mai bună.

Cînd ești motivată, exercițiile fac diferența!

 

Oase puternice
Încă de la vîrsta de 30-35 de ani, densitatea osoasă începe să scadă. Lucrurile se înrăutățesc odată cu instalarea menopauzei, cînd femeile sunt expuse unui risc crescut de osteoporoză din cauza nivelului scăzut de estrogen și progesteron. Că să fii în siguranță, nu doar suplimentele de calciu și vitamina D sunt importante, ci și exercițiile fizice regulate, care protejează sănătatea oaselor, menținîndu-le densitatea.
Presiunea pusă pe oase, de care ai parte dacă alergi, sari, urci și cobori scările, te ajută să ai parte de mai puține dureri articulare sau de fracturi. Acum, că-ți suntem la dispoziție, ai posibilitatea să vii la sala de fitness și să faci o varietate largă de antrenamente, de cateva ori pe săptămînă, aceasta este tot ce-ți trebuie.

 

Digestie mai bună

Exercițiile fizice ajută la digestia mai bună a alimentelor, la asimilarea nutrienților și previne constipația. Pentru a avea un tranzit intestinal perfect este recomandat să faci exerciții fizice zilnic.

 

Sex mai bun
Mișcarea stimulează oxigenerea întregului organism, inclusiv a organelor genitale. Astfel, dorința sexuală crește, iar satisfacția din momentele intime este mai mare. Cu cît faci mai mult sport, cu atît mai des ai parte de sex, arată studiile. Fitnessul te ajută să arăți mai bine – asadar, să fii mai încrezătoare și dezinhibată în dormitor.

 

Arăți și te simți mai bine

Cînd practici fitness, corpul tău suferă modificări, devine mai armonios, iar tu vezi și simți acest lucru, și-ți place! Iar cînd îți place ce vezi în oglindă, lucrurile se schimbă radical.

 

Succes în drumul spre Sănătate, Frumusețe, Bunăstare!

 

 

Queen Fitness!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please reload

Postări recomandate

Ia-ți abonamentul și vină la fitness! 6 sfaturi de care să te conduci atunci când intenționezi să procuri abonament!

September 28, 2017

1/10
Please reload

Postări recente
Please reload

Căutare după Tag-uri
Please reload

Urmăreşti-ne